تویوتا یکی از نامهای سرشناس و قابل احترام در صنعت خودروسازی جهان است
مسلما یکشبه این راه را طی نکرده است.
بنابراین برای خرید قطعات ، تعمیرات احتمالی و سرویس های دقت ویژه ای را به خرج داد .
این تعمیرگاه، می بایست علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت و برخورد مناسب با مراجعه کنندگان ،
دارای داشتن نظم و ترتیب و محیط مناسبی نیز باشد .
تکنسین های تویوتا فریدونی هدف خود را جلب رضایت مشتری از طریق احترام ،
ارائه خدمات صادقانه و با کیفیت همراه با کمترین هزینه ها قرار داده اند .
تعمیرگاه های نامتعارف و متفرقه، با اقدام به استفاده از قطعات یدکی دست دوم ، با شعار فریب دهنده ی کاهش هزینه ها هنگام تعمیر، خرابی ها و مشکلات بزرگتری را بوجود آورئه اند.
شاید استفاده از این قطعات در ظاهر و هنگام پرداخت هزینه لبخندی کوتاه مدت را برای صاحبان خودرو بوجود بیاورد اما در حقیقت باعث آسیب رساندن به بخش های دیگر شده و آن ها را با قطعه مذکور درگیر کرده و باعث کاهش طول عمر آن می شود .
پس از آن نیز با پرداخت هزینه بیشتر مالک را مجبور به انجام تعمیرات گسترده تر و پر هزینه ترمی کند .
چنانچه بدنبال
تعمیر تخصصی موتور و گیربکس اتوماتیک مطابق با دستورات و راهنمای تعمیراتی شرکت تویوتا ژاپن
یکی از مشکلات بزرگ برای خودروهای لوکس و اصیل و شناخته شده، تامین قطعات اورجینال آن ها می باشد. در این خصوص گاهی ترس از آسیب هایی که ممکن است در اثر تعمیر به ماشین ها وارد شود، سبب می شود که صاحبان خودروهای لوکس از بسیاری از تعمیرات خودروی خود خودداری نمایند.
چنان چه تعمیرکاران و تکنسین ها به استفاده از قطعات اورجینال هنگام انجام تعمیرات مبادرت ورزند از تمامی مسائل نگران کننده کاسته شده ، هزینه های پرداختی برای تعمیرات خودرو کمتر شده و باعث ایجاد اعتماد و لذت هنگام استفاده از خودرو می گردد.